Υποβολή Αιτημάτων / Αιτιάσεων

Αξιολογηστε μας

Σας ενημερώνουμε, ότι η ενεργοποίηση του μηχανισμού διαχείρισης αιτιάσεων δεν διακόπτει την παραγραφή των έννομων αξιώσεών σας. Οι Αρχές που μπορείτε να αποταθείτε για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς σας, είναι ενδεικτικά η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και ο Συνήγορος του Καταναλωτή. Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία και για την αξιολόγηση.

Η άποψή σας μας βοηθάει να γίνουμε καλύτεροι.


1. Πόσο ευχαριστημένος/η είστε μέχρι σήμερα από την BROKINS;

Καθόλου

Λίγο

Αρκετά

Πολύ

Απολύτως


2. Γνωρίζετε ότι η BROKINS διαθέτει όλα τα Ασφαλιστικά Προϊόντα;

ΝΑΙ

ΟΧΙ


3. Θα θέλατε ενημέρωση για κάποιο από αυτά;
Ποια προϊόντα θα σας ενδιέφεραν?

4. Βαθμολογήστε τις υπηρεσίες μας από 1 έως 10 (με 10 το άριστο) *

5. Στοιχεια επικοινωνιας

6. Γνωριζετε την BROKINS απο:
Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης.

Θα σας απαντήσουμε άμεσα και αιτιολογημένα εντός 5 εργασίμων, το αίτημά σας θα καταγραφεί σε κωδικοποιημένο έντυπο της εταιρείας μας και θα το διευθετήσει το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.